piatok 20. septembra 2013

Places I Want To Visit


Ďalší post o tom , aké miesto mám v pláne za dobu môjho života navštíviť a aj prečo . Stojí zato si to prečítať a zapremýšľať o tých Vašich :)))
Tak poďme nato ! 


1. Los Angeles 




















Mesto Anjelov je tým mojim TOP mestom , ktoré sa chystám navštíviť už toto leto (2014) .
Je to taká moja srdcovka aj keď som tam ešte nebol no zo všetkých obrázkov a videí najviac túžim ísť práve tu . Toto mesto si ma jednoducho získalo svojim čarom , ktoré L.A nepochybne má .

2. New York 


















To proste nejde ! Nejde navštíviť USA bez toho aby ste minuli toto mesto . Je to najväčšie mesto v USA .
Mesto má láka už len kvôli tomu ruchu to tam je :) . Prejsť sa po Wall Street či dať si prechádzku v Central Parku , nie dostatočne lákavé ? Taktiež výhľad aký poskytuje Socha Slobody nie je na zahodenie .

3. Seychelles 
















No nie je ten obrázok maximálne lákavý ? Kto netúži len tak ležať na pláži a nič nerobiť ?:)) Určite tu chcem ísť aj vďaka čaro-krásnej farbe mora a piesku , ktorú toto miesto ponúka . Niekde som však čítal , že toto miesto asi v roku 2020 zatopí more , tak pevne dúfam , že to stihnem :)) 

4. Londýn 













Big Ben , London Eye , Buckinghamský Palác ...
To sú slová aké ste isto počuli , toto mesto má v sebe takú pravú anglickú atmosféru a tým nemyslím len tú futbalovú , ktorú toto mesto tiež jednoznačne ponúka. Známe nástupište z filmu Harry Potter , je tiež miestom , ktoré by som tu rád navštívil .

5. Španielsko 
















Je jedno aké miesto v Španielsku si vyberiem no rád to tu navštívim a ani tie tak kvôli plážam , ako kvôli kultúre , španielskemu temperamentu , ľudom , jedlu a možno futbalu (:D) ..Táto krajina ponúka taktiež prevažne slnečné počastie a to je natom krásne ak máte radi leto ako ja . Celkovo ten pôvab Španielska mi je blízky k srdcu . 


Celkovo by som povedal , že ma lákajú mesta , ktoré niečo skrývajú v sebe - nejaké čaro ako tie , ktoré sú na prvý pohľad pekné až krásne no prídu mi umelo vytvorené (Dubai) .
Verím , že sa Vám tento článok páčil a odniesli ste si z neho možno tie Vaše dôvody prečo navštíviť také a onaké mesto :) 

3 komentáre:

  1. Všetky tieto miesta by som chcela navštíviť aj ja :) Hlavne Londýn :3 V Španielsku som bola, presnejšie na Mallorce a to už nespočetne veľa krát už ako 3-ročná som tam bola :3 Neskutočne krásne tam je :3 Odporúčam.

    www.its-only-about-you.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Londýn konečne v zime sa mi splní a taký zasnežený Londýn s kávičkou v ruke juj :)
    ale ďakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. aj ja by som chcela :3 mne sa možno splní ku koncu školského roka ak sa dohodneme ako trieda :/ :)

    OdpovedaťOdstrániť