pondelok 23. septembra 2013

Random : What's On My iPod



Zdravím :) Dnes som si tu takto pripravil pre Vás taký random post s názvom : What's on my iPod .
Áno viem , že väščinou je to o mobilných aplikáciach ale kedže tam ich mám minimum tak som si pripravil niečo z môjho iPodu :)) 


Takže po tom čo ste mohli vidieť moje úžasné priam nebeské pozadie na zamknutej obrazovke , teraz sa presunieme, po tom čo samozrejme odomkneme iPod , do vnútra iPodu čím sa dostávame na túto plochu .


Určite poznáte také ,,basic" appky v Apple zariadeniach no pre tú menšinu , ktorá s tým nikdy neprišla do kontaktu to idem ozrejmiť :) . Pri každej aplikáci taktiež uvediem moje hodnotenie čo zahrňuje - moje buď časté alebo takmer žiadne využívanie , kvalitu appky a celkový dojem . 1-10 (1 najlepšie)

FaceTime: niečo na spôsob videohovoru na skype , akurát , že sa to volá FaceTime a umožnený hovor majú len vlastníci Apple zariadení (iPhone , iPod , iPad) 7/10
Kalendár : tak ako na každom mobile aj tu máte skvelý kalendár , prehľadný , jednoduchý 9/10
Videá : toto som doposiaľ moc nevyužil a ani nepochopil no predpokladám , že ide o zakúpené videá x/10
Mapy: už ste určite v médiách za počuli o spoľahlivosti Apple Maps , no verím , že došlo k náprave a ja som zatiaľ nepostrehol nedostatky 6/10
Akcie : máte možnosť a prehľad akcií Googlu , Yahoo , Apple a pod. - nevyuživané u mňa aspoň 3/10
Počasie : celkom fajn počasie ponúka aj táto basic aplikácia , môžte si nastaviť viacero miest kde chcete sledovať Vaše počasie ja mám konkrétne nastavené : Košice , Los Angeles a New York 7/10
Passbook : s týmto taktiež žiadna skúsenosť preto nehodnotím , ale ide o myslím kupovanie vstupeniek a lístkov prostred. Apple zariadení x/10
Poznámky : veľmi využívaná aplikácia na rýchle poznámky ako čísla , rozvrh a podobné krátke informácie , ktoré si potrebujete rýchlo zapísať :) 8/10
Pripomienky : ak nehcete zabudnúť na niektorú udalosť tak určite táto aplikácia 4/10
Hodiny : kedže s týmto prichádzam do styku , hneď ako odblokujem iPod asi navyužívanejšia aplikácia:D ..okrem toho tam nájdete budík , svetový čas , stopky a podobne 8/10
iTunes : obchod s hudbou , určite poznáte , kde si legálne áno podotýkam legálne , môžte zakúpiť hudbu , aj keď som to nevyužil tak je to super 7/10
AppStore : obchod pre Apple zariadenia  :) využívané - stále .. 9/10
Game Center : akási sieť pre hráčov hier , ktorý hrajú hry napojené na Game Center , nejako zatiaľ nevyužívam ale som tam zaregistrovaný 2/10
Mail : prihálisť sa cez Gmail nieje problém , sledovať Vaše e-maily tiež nieje , super ! 7/10
Kiosk : môžte si zakúpiť , alebo stiahnuť Vaše obľúbené noviny :) zatiaľ som tak neurobil x/10
Nast. : nieje o čom x/10

...ďalej sa presunieme prstom doprava na druhú hlavnú plochu kde mám aplikácie roztriedené do takých "košov" a to sú : Social , Utility , Aplikácie (také random apps) , Hry a Foto


...začneme teda Social 


Facebook & Messenger : nemusím predstavovať :) denne využívané 9/10
Ask.fm : appka , ktorá sa viaže na stránku s rovnakým názom , kde sa Vás ľudia pýtaju a vy odpovedáte či už textovo , obrázkom či videoodpovedami 8/10
Instagram : taktiež myslím že nemusím predstavovať appka na fotky & videá 10/10
Viber : niečo medzi skypom a facebookom až nato že sa tu kontakt viaže na číslo (samozrejme zadarmo) 7/10
YouTube : nemusím hovoriť :) denne 10/10
Tumblr : blog na ktorom máš čo chceš :) môj je TU 9/10
Skype: nemusím bližšie hovoriť :) 6/10
Shazam : veľmi užitočná aplikácia , ktorá Vám rozozná hrajúcu pesničku a vypíše Vám názov 8/10
Twitter : ani Twitter nemusím myslím bližšie predstavovať :) 7/10
iMessages : taktiež správy medzi tými ktorí majú Apple zariadenie 6/10
Blogger : aplikácia nato aby som mohol sledovať tento blog aj prostredníctvom iPodu a taktiež aj písať príspevok 5/10

..presunieme sa na druhý ,,kôš" a to sú : Utility 

Kontakty : všetky kontakty zobrazujúce sa Vám na jednom mieste 3/10
Kalkulačka : 7/10
Diktafón : 5/10
BaterryDoctor : aplikácia , ktorá Vám ukazuje kedy máte dať nabíjať iPod kedy ho vybrať z nabíjačky či ako ušetriť batériu - už moc nevyužívam 2/10
WallpapersHD : veľa veľa nespočetne veľa Wallpaperov na Vašu plochu :) 6/10
radia.sk : všetky rádia v jednej aplikácií (nutné wifi) 6/10
Nike+iPod : aplikácia stvorená pre bežcov čo radi počúvajú hudbu popri tom a majú iPod 5/10
Narodná bločková lotéria : chcel som skúsiť čo už :) 3/10


...ďalšie aplikácia v položke : Aplikácie 


FreeMusic : kedže do Apple zariadení si môžte dať hudbu len pomocou iTunes , tak je táto appka pre tých ktorý si radi sem tam aj nejakú stiahnu keď nestíhajú cez kábel  10/10
Big Day Lite : aplikácia odpočítavajúca dni do niečoho , nejakej udalosti akú si zvolíte  8/10
Preložiť :  google translator v menšom 6/10
Alkohol Kalkulačka : vtipná aplikácia na pobavenie , ktorá Vám vypočíta koľko (vraj) máte promile  4/10

..ideme na : Hry (len hodnotenie)


SubwaySurf: 6/10
Flick Shot : 5/10
Game42 : 4/10
Cut the Rope : 9/10
SpeedX : 7/10

..a ostali nám len aplikácie zaradené do : Foto 


Gorillacam : aplikácia , ktorá umožňuje samospušť 5/10
Befunky : úpravy , koláže , filtre => toto všetko umožňuje BeFunky6/10
Moldiv: ak si na fotku chcete dať super text určite odporúčam túto aplikáciu , ktorá má tie texty super a taktiež ponúka koláže 9/10
Retrica: snáď ešte lepšia aplikácia , ktorá má fakt , že super efekty akurát niekedy nechápem prečo si tam ľudia na fotkách nechávajú ten watermark "Retrica" keď sa to dá v nastaveniach vypnúť:D 9/10
InstaSize : toto tu vám oreže fotku a upraví presne do rozmerov Instagramu 8/10

 Ďalší príspevok už čoskoro :) 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára