streda 19. februára 2014

Random | Motivácia

Kedže v poslednom čase vidím všade len pesimizmus a to ako si ľudia neveria alebo neveria niečomu , čo by vyšlo len tomu nechcú veriť , prípadne neveria sami sebe - tak som sa rozhodol venovať príspevok motivácii a teda rôznym obrázkom či videám k tomu . Ide o random post , čiže je to niečo kratšie no ide hlavne o motiváciu .

V závere ide o taký výber ďalšieho príspevku resp. o čom by ste chceli aby som napísal :) 



Často krát sa stretávam s tým , že pri bežnej situácií spojenej so životom si ľudia neveria . Neveria , že niečo dokážu či že sa niečo dá alebo niečo sa podarí podľa ich predstáv . 
Niekedy to neriešim , sám som totiž optimista a verím v každú vec , ktorú robím - verím že sa podarí na 110% , no niekedy sa stane , že sa zamyslím nad tým prečo to ľudia berú takto .
Chápem , že nie každému buchne v hlave s tým že je z neho optimista no podľa mňa je hlavné v každom cieli , ktorý si nastavíme veriť hlavne sámému sebe . 

Či už veriť , že to zvládnete Vy alebo veriť, že to zvládne niekto iný (napr. hokejisti ) - treba mať v sebe tú silu veriť tomu . Ak veríte idete do toho na 150% a tým pádom je väčšia šanca , že to po čom túžite aby vyšlo - vyjde . Pretože ak tomu neveríte a len chabo čakáte na výsledok tak nepríde . 
Preto verte svojim projektom , priateľom ktorí za to stoja , verte svojim schopnostiam niečo dokázať a teda VERTE SAMI SEBE .












Nech už ide fakt o čokoľvek od toho , že chcete začať chudnúť až po to , že jedného dňa chcete byť bohatý , musíte začať malými krokmi a tým určite je veriť v zručnosti , ktoré máte .
Neduste sa slzami po večeroch , depkárskymi pesničkami a podobne . Netrápte sa vecami , ktoré nestoja zato a ktoré Vám nepomôžu isť ďalej pretože Vás posúvajú o krok vzad ...buďte krok VPRED !











Ďakujem Vám ,že ste si pozreli a prečítali tento post a budem rád ak mi v komentároch zanecháte niečo o čom by ste si chceli prečítať ďalší RANDOM príspevok :)

5 komentárov:

  1. Mám veľmi rada takéto príspevky a podobné robím aj ja. To, čo píšeš v článku je pekné a naozaj ma to posunulo trošku vpred, ale zase nie som ten typ človeka, čo by si veril "až" na 100%. Možno pri niektorých činnostiach, ale tých je veľmi málo. Každopádne som veľmi spokojná, ak dosiahnem nejaký úspech a myslím, že práve to je jeden z najväčších motivačných činiteľov, pretože ak dosiahneš niečo, čo možno ani nečakáš, určite ťa to nakopne vpred, aspoň trošku :)

    K záverečnej otázke neviem, čo by som dodala, pretože mám rada veci, ktoré ma prekvapia. No možno nejaký random vrámci cvičenia alebo tak. Síce cvičím a cvičím rada ♥, ale nejaká motivácia z tohto súdku sa mi veľmi páči a upevňuje moje chcenie :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jo a tá Rockyho rada do života - to je pre mňa (a určite nielen pre mňa) jedna veľmi, veľmi, veľmi silná motivácia do života ! :)

      Odstrániť
  2. Som rád ak ti to pomohlo nadobudnúť silu :) Veriť si je základ všetkého čo robíš a chceš to dotiahnuť do úspešného konca :) . Neveriť v niečo ale v seba ! :)
    Máš pravdu kěd niečo dokážeš máš v sebe akoby ďalšie ja ktoré ťa ženie dopredu .
    Ďakujem za názor na ďalší príspevok , skúsim to nejako dať do random postu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. úplne som sa zamilovala do tvojho blogu a už dlhšie som rozmýšľala aj ja nad niečím takým. Vďaka tebe sa do toho pustím! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. neviem komu vďačiť za tento pre mňa motivačný komentár no ďakujem :) a som rád že sa ti páči blog ...áno samozrejme pusti sa do toho a začni písať !:) potom daj odkaz pozriem sa :)

      Odstrániť