piatok 18. apríla 2014

Bratislava | Cesta za oddychom ?

Predom sa ospravedlňujem za to , že som dlhšie nič nepostol a nič nenapísal . Trebalo riešiť iné veci , boli rôzne situácie , z ktorých trebalo čas na to aby som sa z nich prepracoval až do fázy kedy opäť sa môžem vrátiť sem . Budem sa snažiť prispievať tu niečím často aby ste z toho niečo mali . Čo ma fakt teší je návštevnosť tohto blogu , pretože keď som začínal tak sa to denne pohybovalo po 5+ . Takto je to už lepšie a blížime sa k mojej prvej méte a to je 5000 :)

Ako nápravu toho , že som tu nebol dlhšiu dobu som pre Vás vymyslel čosi také inovatívnejšie a to je to , kedže cestujem do Bratislavy na taký menší oddych a nabranie nových myšlienok tak som sa teda rozhodol , že Vám to celé priblížim aktuálne , preto má tento príspevok v názve ONLINE:)
Budem sa snažiť zachytiť nejaké zaujímavé veci za tieto dni:) 


ONLINE


PIATOK - 18.4 

4:00 - budík nebol veľmi príjemný no s pocitom , že cestujete sa vstáva lepšie 
ešte som musel dozrieť na to či mám fakt zbalené všetko lebo niekedy (dosť často:D) sa mi stane , že zabudnem na celkom podstatnú vec a potom mi to v danej situácií chýba:D ..
5:00 - samozrejme , že som svoje miesto nevedel nájsť pretože vagóny predsa nemôžu byť normálne rozmiestnené 1,2,3,4,5 ..oni musia byť 5,3,4,1,2 aby to bolo ľahšie že :)
5:20 - IDEME ! (10:23 BA)
6:30 - prvá scenéria do môjho albumu v iPode:D .. Tatry za jasného počasia sú proste ideálne pre fotku , dokonca aj u pracovníčky železníc , ktorá si to vybehla cvaknúť taktiež 



7:55 - Žilina každú chvíľku :))
8:10 - Žilina je pekné mesto , ešte nikdy som tu nebol no z pohľadu z vlaku mi príde v pohode :)
8:30 - :D:D ..keď si už Vietnamci robia selfie fotku vo vlaku , wau :D ..fakt a zabudol som podotknúť že asi 45 minút nešlo Wifi takže som si to spisoval do poznámkového bloku
9:18 - práve opúštame Trenčín a všade samé slnko od Košíc , neskutočne pozitívna nálada dnes !!!!
teším sa koho stretnem v BA :)
9:23 - už len hodina !!!!!!!
10:23 - SOM TU !!!
10:30 - našiel som sa so sesternicou a konečne môžem začať moje výpady po BA :D ..je tu pekne slnko svieti ako po celý čas vo vlaku :))
11:15 - zakotvili sme v Coffeshope na Oreoshake a koláčik no je tu veľmi nevšímavá obsluha :(
12:30 - Vybalovanie *-*
14:22 - menší výlet po BA vrátane užastnej limonády pri Eurovei :)) neviem presne ako sa to volá no bolo to super :) Dunaj , malá trávička , teplo , ľudia :)))
16:04 - začína na mňa doľahať taká tá unávana zo skorého vstávania kedže som spal len 3 hodiny :D:/
17:15 - dnes na programe asi nejaký horror , Walking Dead The Game a nejaké také veci :) zajtra veľké tour po okolí a stretávky:))) keby niekto niečo píšte mi na facebook :) link v pravo :)
18:30 - korčulovanie po čase je fakt výnimočné , po 2 rokoch :D ..
20:00 - horro úplne čisto "REALNY"
23:15 - dobrú noc :)


Sobota 19.4


8:15 - ranný budíček , raňajky , VIEDEŇ
9:00 - odchádzame vlak by mal isť o 9:45 , no niesom si tým moc istý nakoľko som ja našiel iný čas:D
9:15 - SAMOZREJME že som ja pozrel ten dobrý čas:D 10:31 ide vlak a čo teraz hodinu ? ...blízky Aupark poskytuje riešenie
10:31 - hodinaa
11:40 - moja prvá cesta metrom bola celkom fajn , je to fakt mega rýchle a také kadejaké :D ..
12:30 - STARBUCKS po prvýkrát taktiež :)) nad očakávania ..navyše so suvenírom odtiaľto:3
13:00 - samozrejme že nám ušiel vlak a musíme čakať hodinu a pól :D ..ideme spať na ulicu s obchodmi (neviem ako presne sa to píše preto tot ak nazývam :D )
15:30 - Viedeň slnko slnko , Blava dážď dážď ... to čo je
17:00 - stretnutie s kamkami z BA :))))))))
19:15 - zistil som že posledný bus na miesto kam chcem isť už šiel a ja som v .....krajnej situácií (mobil vybitý , iPod vybitý ..vitaj v mojom svete )
20:30 - stále blúdim po Podunajských Biskupiciach a hladám cestu :)))
20:50 - už blúdim fest dlho a stále neviem cestu :( stmieva sa:D ..popi*i
21:00 - KONEČNE VIDÍM KADE
21:15 - konečne doma :)) bože to bol teda rušný deň plný neočakávaných zvratov , kamiek , skúseností a pdoobných vecí ...nabíjam všetky potrebné vecí a oddychujem :)) :D na dnes už nič nové , želám krásny deň :D:))

(FOTKY DOPLÍM NESKOR)

Nedeľa 20.4

10:15 - dnes čo sa týka spánku celkom dopriate:) ..vianočka na raňajky no proste deluxe sa to začína opäť so slnkom :)!!
11:50 - Karate Kid po prvý krát a celkom si myslím že wau film :)) dnes to vyzerá na taký leháro deň ..kedže myslím že je všetko zatvorené :/
12:30 - po fakt úplne skvelom obede , idem navštíviťrodinného príslušníka do nemocnice :)) vidíme sa potom
16:10 - po tom čo už definitívne viem že všetko je zatovorené , mi pomáha len Harry Potter:D
18:00 - nikdy by som tak neveril , že peniaze sa dajú zarábať fakt v pohodlí domova:))
18:40 - ASTERIX !!! nejaké video ? Y/N ? (dajte do komentu nejaký nápad čo mám robiť , prípadne či chcete nejaké video :)) :D )
19:20 - žiadna odozva nič :( pekne pekne ja to tu píšem snažím sa tu byť a nič:(:D ..
20:43 - ČO MAM ROBIŤ ?!
21:00 - upravovanie fotiek je celkom zábavné

Pondelok 21.4

9:15 - krásno raňajší budíček keď som si uvedomil čo je vlastne za deň , ale keďže sa mi absolútne nechce , sesternica vyviazla suchá 
10:00 - zapečená vianočka s maslom a medom ♥
12:27 - dnes to vyzerá na také posledné nákupy a takéto veci :) takže smer Aupark , Eurovea , Central a podobné :)
14:12 - treba si trošku vyraziť aj do mesta keď už sú veci otvorené :)) dokonca v týchto busoch je wifi -_- KE zas za opicami ..
15:00 - Euroveaa je oproti mojim očakávaniam poloprázdna ...vrátim sa neskor -> auparkis
15:24 - tá zara O:) ..top top :) ..okrem toho fakt je tu veľa možností oporti KE a myslím si že sa tu čoskoro vrátim
17:15 - Euvorea je TU !! celkom plná :)) kávička tip top :)) som rád že som tu , ale stále sa smejem z toho trápneho chlapca čo sa tu prezlieka za "JB" :D
18:40 - samozjreme že som zas zmeškal bus a môžem čakať hodinu a pol !!!! :))))
19:30 - výhľad na Dunaj , také prečo neni v KE:(
20:00 - tento som stihol :))
21:25 - posledná noc , treba užívať :))
23:50 - majte sa prenos končí :D ..dobru noc všetkým zajtra už písať nebudem , doobedu nejaké veci ešte urobím a 13:55 cestujem domov , vidíme sa večer:))

Ďakujem všetkým čo sledovali ako tak tento môj prvý pokus a sprostretkovanie výletu prostredníctvom online blogu :)))
Oddýchol som si nabral nové sily a nové veci , ktoré chcem využiť do najbližších mesiacov , príspevkov , chvíľ :)

Prajem Vám pekný - POSLEDNÝ - deň :)

2 komentáre:

  1. Tvl, tiež by som si chcela spraviť s niekým takýto výletík :3 S niekým, pretože sama by som sa určite stratila, alebo prinajmenšom zablúdila a nebola načas tam, kde treba. S tým balením, dobre to poznám, veľmi. Najhoršie je,ak necháš doma niečo ako slúchadlá a pozrieš, hľadáš v taške, pocit beznádeje a potom ti to dôjde, no :D Každopádne pekné a pestré si to tam mal :3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Bratislava je ešte v pohode dá sa v nej vyznať a hneď by som sa vrátil :/ ..no nestihál som priznám sa písať to online a zároveň užívať:D je to ťažké preto som niekedy dopisoval overtime :D a k téme ..no myslím že nič som naštastie nezabudol ani smerom tam ani domov takže je to fajn ale ďakujem krásne vážim si komentár:)

    OdpovedaťOdstrániť