štvrtok 12. marca 2015

ČO POČÚVAJU BLOGERI? #1



Zamýšlali ste sa niekedy nad tým, aké je to úžasné, že máme hudbu ? Niečo čo nás každý deň "prinúti" mať sa predsa len o čosi lepšie a nebrať veci úplne tak kriticky. 
Je to úžasné :) . 




Táto séria bude práve o blogeroch a ich TOP FAV songoch v rámci konkrétnej nálady či aktuálneho playlistu.





Poprosil som Vás o to aby ste mi do komentárov písali Vaše songy, ktoré máte radi a počúvate ich alebo Vám len zlepšia nálady či čosi.
Vždy vyberiem 5 komentárov, ktoré budu zverejnené a ako bonus shout-out pre Váš blog :)
Okrem iného samozrejme skvelé nato rozšíriť si svoj hudobný obzor a pozrieť sa nato čo ostatní blogeri počúvajú a či sa tu nevyskytne práve tvoj obľúbený bloger alebo blogerka !

Takže !




5. Beyoncé - 7/11

Aďka Grečnárová 
bez blogu


Beyoncé je proste kráľovná a týmto songom to aj dokazuje :). Zaslúži si tu dnes byť a ďakujem Aďke, že ju nominovala na tento príspevok .



4. Sonata Arctica - I have a right

Nina
http://www.nell-hope.blogspot.sk


Priznávam, že som to počul prvýkrát a aj keď to presne nie je môj štýl nebolo by to niečo čo by som nemohol pre Vás posunúť ďalej . Takže odporúčam :)



3. 5 Seconds Of Summer - Amnesia

Renatt Lukasova
bez blogu

Popravde túto poznám a jednoznačne jedna z fav smutnejších, ktoré mám v mobile . Aj keď si niekto môže povedať, že ide o "ďalšiu" chlapčenskú skupinu a nemôžu priniesť nič nové, tak toto je pecka (aj keď smutnejšia) .



2. A$AP ROCKY - Fashion Killa 

Nicole Makóová
bez blogu


Opäť priznávam, že poznám aj túto pesničku a to vďaka priateľke, ktorá mi ju ukázala a aj cez všetko to aká je to úžasná pesnička sa mi najviac na nej páči ten vokál ten ženy v pozadí (;D) .
Rozhodne sem pre túto časť patrí !



1. Ed Sheeran - SING

Dominik Papcun



Kedže ide o prvú časť, rozhodol som sa s Vami podeliť o moju "fav" skladbu a respektíve môžme povedať, že aj o interpreta. Eda predstavovať nemusím stačí len ak dodám, že je to boh z pomedzi všetkých interprétov (nie u každého samozrejme :) ) .


Dúfam, že Vás tento typ článku zaujal a môžme v tom pokračovať aj nabudúce ...
Budem rád ak sa stanete odberateľmi prípadne hodíte očko na moje sociálne siete prípadne youtube kanál :) 


Ďakujem , že ste si pozreli tento článok 
Nájdete ma aj na  
Facebook / Instagram / Twitter

Youtube kanál  :  TU




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára