streda 13. januára 2016

PREMENA TEXTU NA VIDEO ?








Príde mi to ako nedávno čo som sem písal posledný príspevok . Áno , viem bolo to ešte v Marci a je to už strašne dávno, no od tej doby sa toho udialo strašne veľa ...

Tak o čo teda ide?

Viac sa dočítate v článku :) 


V živote sa nám občas stane, že meníme rozhodnutia z dňa na deň, aj mne sa to stalo a preto vlastne píšem aj tento príspevok. Zistil som totiž, že aj keď som si písanie veľmi obľubil tak či tak to nie je predsa len moja cesta. Jednou z vecí, ktoré som vždy chcel robiť bolo pobaviť ľudí keď zrovna nemajú náladu a byť tu ako dajme tomu opora.

Preto som sa ešte koncom minulého roku rozodol pre YouTube .

No ešte predtým než som vôbec o nejakom videu (už vlastnom) rozmýšlal, získal som príležitosť vysielať v TOP internetovom rádio a to RADIOYTB kde momentálne vysielaju Expl0ited , Moma či Matúš ..teda ľudia, s ktorými sa oplatí prísť do styku a vzájomne si v Youtube pomôcť. 

Preto som začiatkom tohto roka vydal svoje prvé video v spolupráci so stránkou Prime Kicks a urobil Unboxing na tenisky, ktoré mi poslali. 
Po pár dňoch mám taktiež natočený 7 second challenge s bratom a teším sa na ďalšie videá , no už teraz viem, že blog zrejme nebudem stíhať a preto...

Vás všetkých pozývam na môj Youtube kanál kde sa spolu môžme pravidelne "stretávať" :)

Budem rád za každý ODBER a LIKE :)

YOUTUBE KANÁL


Dominik :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára